Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza změn vybraných ukazatelů internetového obchodu Sportobchod.cz
Nguyen, Anh Khoa ; Novotná, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor ukazatelů internetového elektronického obchodu firmy Sportobchod.cz pomocí metody časových řad. Práce je rozdělená na části, kde první část obsahuje teorii spojenou s časovými řadami a druhá část se pak zabývá analýzou reálných dat, rozborem výsledků, návrhů řešení a stanovení případných prognóz.
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Model dialogového rozhraní pro e-commerce
Suda, Karel ; Pivoňka, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé formy dialogových rozhraní. Analýza řešeného problému se zabývá především druhy těchto rozhraní, které v návrhu řešení následně doporučuji firmám.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Návrh řešení internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poláček, Luboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení internetového obchodu. Popisuje základní a nejvhodnější kroky při zavádění prodeje přes internet.
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
Moderní formy řízení elektronického obchodu firmy
Gryga, Robert ; Friedlová, Barbora (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza moderních forem založení a řízení elektronického obchodu firmy. Součástí práce je i návrh na zavedení elektronického obchodu do konkrétní společnosti.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Budování komerčně úspěšných internetových projektů
Kadeřábek, Jakub ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování a řízení vztahu se zákazníky. Teoretické poznatky jsou demonstrovány na praktickém příkladu, kterým je projektové řízení postupu přípravy vývoje a oživení aplikace internetového obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.